NUFFNANG Ads

Wednesday, July 22, 2009

ZALIM atau KEJAM ??

Cubalah anda bagikan nama sifat-sifat manusia dalam gambar ini? tak payahlah saya nak menulis panjang-panjang kerana gambar ini menceritakan segala-segalanya....




3 comments:

WHAT I DO said...

Zalim dan kejan tu lebih elok d gunakan untuk manusia dgn manusia...

Tp yg ni... KEJAM

menyesal sy tengok gambar tu.... Sedih... Sungguh menyedihkan

mula2 sy beranggapan yg anak kucing tu mati d langgar, tp bila d lihat gambar kat bwh... anak kucing tu masih hidup rupanya...

9W2TOR said...

MasyaƁllah.... ada jugak orang macam ni. Kalau anak dia la kena buat macam tu.....bagaimanalah agaknya.

n0n0n said...

KEJAM....tak baik aniaya binatang....kesian binatang....tapi janganla kesiankan manusia yg berhati binatang

There was an error in this gadget

Pengiklanan