NUFFNANG Ads

Monday, July 6, 2009

FOTO SEKITAR KENDURI DURIAN MPB

(Dari kiri 9W2SLJ, 9W2 ZAE dan 9W2 MPB)

Rakan RA V22 9W2 MPB telah menganjurkan " Kenduri Durian " di kediaman Ayahandanya di Kg Suak Petai, Manong, Perak pada 5hb Julai yang lalu.

Kenduri tersebut sebagai menunaikan niatnya untuk menjamu semua rakan-rakan RA seluruh Perak menikmati buah durian di musim ini. Manakala jenis buah durian yang disajikan termasuklah Jenis Kucing Tidur, Emas dan puteh melepak yang pasti rasanya cukup enak.

Untuk menambahkan menu kenduri berkenaan, keluarga 9W2 MPB telah sama-sama turun padang bergotong royong memasak dan menyediakan bubur anak lebah, kuih jala serta pulut dengan air santanya.


Kira-kira 20 stesen RA Perak menghadiri kenduri itu termasuklah; 9W2 SLJ, 9W2 HLJ,9W2HBC (Keluarga),9W2 HMI(Kelurga)9W2 DUA (Keluarga), 9W2 TOR(Keluarga), 9W2 NIM (Keluarga) 9W2 DJJ, 9W2 NRR, 9W2 ZAE serta 9W2 IPT manakala sejumlah 15 orang lagi dikalangan keluarga 9W2 MPB.

( 9W2 ZAE sedang memerhatikan proses membuat bubur anak lebah)

Selain dari itu, 10 stesen yang menyertai kayuhan kuda kepang diketuai oleh 9W2 DMG turut sama memeriahkan lagi suasana perkelahan durian tersebut.

Kenduri durian itu berakhir kira-kira jam 5 petang.

Saya bagi pihak rakan-rakan RA Perak mengucapkan setinggi dan sebanyak-banyak terima kasih kepada 9w2 MPB serta keluarga kerana bersusah payah menjayakan program tersebut - bak kata orang-orang lama " Terima kasih daun keladi - tahun depan jangan lupa jemput lagi "..


(9W2 DUA bersama keluarga dimajlis itu)

(Keluarga 9W2 NIM)

( Sebahagian kuih muih yang disajikan)

(Rakan-rakan kuda kepang sedang menikmati jamuan)

(Rakan-Rakan kuda kepang yang diketuai 9W2 DMG sebaik sahaja sampai di lokasi )

(juadah yang disajikan pada hari tersebut)

(9W2 NRR serta harmoninya menikmati jamuan)
(Tidak ketinggalan 9W2 HMI dan keluarga hadir sama)

(9W2 HMI-9W2 DUA & 9W2 IPT sedang menikmati durian kucing tidur)

(9W2 DUA dengan durian bersama pulutnya)



No comments:

Pengiklanan