NUFFNANG Ads

Thursday, February 5, 2009

XPDC GUNUNG BUBU

Assalamualaikum semua rakan-rakan RA - moga anda semua terkabar baik-baik aja.

Gabungan rakan-rakan Radio Amatur (RA) Perak yang diketua 9W2PHJ kini sedang merancang untuk menambah satu lagi aktiviti yang akan dilaksanakan bulan mac 2009 ini.

Kali ini rakan-rakan Gabungan RA itu hendak menakluki " Gunung Bubu" yang terletak di daerah Kuala Kangsar, Perak. yang mengambil masa 3 hari ( bermalam di puncak gunung - yang boleh melihat sekitar bandar Taiping-Manjung di waktu cuaca baik).

Kami bercadang untuk membuka penyertaan XPDC ini kepada semua rakan-rakan RA yang berminat sahaja - tetapi sudah mempunyai daya ketahanan diri, jati diri serta sanggup menghadapi pelbagai cabaran -jungle tracking.

Maklumat lanjut hanya akan diumumkan kemudian.

Disamping itu Gabungan RA Perak akan meneruskan aktiviti dwi bulanan "Ops Tengas" kali ini Ops Tengas 4 dijangka akan diadakan pada hujung bulan ini (feb 2009)- sebagai makluman Ops tengas cuma mengambil masa 1 hari sahaja (tetapi penuh dengan cabaran dan dugaan).ianya sebagai aktiviti Riadah.

Untuk makluman rakan-rakan RA - Gabungan RA Perak ini adalah terdiri daripada; 9W2PHJ (ketua), 9W2IPT, 9W2DJJ, 9W2 LES, 9W2MPB dan 9W2KMR.


No comments:

Pengiklanan