NUFFNANG Ads

Thursday, February 12, 2009

9W2 APH SEKINCAN SERTAI OPS TENGAS 4

(gambar 9W2LES bersama ular pokok/daun yang dapat ditangkap dalam Ops Tengas 3 tempuh hari)


Rakan kita 9W2APH (cikgu Fauzi) stesen Sekincan,Selangor, telah menyatakan kesediaan untuk ikut serta dalam Ops Tengas 4 yang dijadualkan bulan Mac ini.


Perkabaran ini telah disampaikan sendiri oleh beliau semasa ber QSO malam kelmarin di semplik V22. di fahamkan juga 9W2 APH mempunyai pengalaman di bidang JUNGLE TRACKING dan menangkap ikan.

Selain dari itu 9W2SBD juga berhasrat nak ikut sama dalam Ops kali ini, dan berusaha untuk menyediakan masakan lemak cili api bersama ikan tengas (semasa dalam ops). begitu juga 9W2 COR, 9W2HLJ, 9W2SUF dan 9W2DRH - telah membayangkan untuk menyertai bersama pada Ops Tengas 4 nanti.

Bagi pihak penganjur Ops, saya mengucap terima kasih dan penghargaan kepada rakan-rakan yang ingin bersama-sama kami pada Ops Tengas 4 yang akan datang.

Kami juga masih membuka penyertaan kepada mana-mana rakan RA yang berhasrat ingin bergabung dalam Ops berkenaan.

Untuk menyertai ops ini, tidak dikenakan sebarang bayaran cuma anda haruslah mempunyai daya tahan yang kuat serta bersemangat jati diri untuk meghadapi cabaran-cabaran sepanjang Ops tersebut.

Selain itu, anda dikehendaki menyediakan kemudahan sendiri, seperti makanan, senjata yang sesuai, Jala (kalau ada) dan perubatan (jika perlu).
Ops tengas ini juga adalah sebagai PRA-XPDC BUBU/menakluki Gunung Bubu yang dijadualkan bulan mac ini juga.

No comments:

Pengiklanan