NUFFNANG Ads

Tuesday, February 10, 2009

OPS TENGAS 4 DITANGGUHKAN

Aktiviti Ops Tengas 4 yang dijayakan oleh Gabungan RA (GRA) stesen Parit dan Kuala Kangsar yang dijadualkan pada 28 Februari 2009 di Lata Jeliang, Kuala Kangsar TELAH DITANGGUHKAN.

Aktiviti dwi bulanan ini diketuai oleh Tuan Haji Jamalul (9W2PHJ) ditangguhkan kepada awal bulan mac ini kerana beliau ada tugasan penting yang tidak dapat dielakan.

untuk makluman, Sehingga berita ini ditulis yang sudah mendaftar untuk ikut serta ops kali ini ialah, 9W2HLJ (sekiranya tiada apa-apa tugasan), 9W2 COR, 9W2SUF (bergantung pada keputusan disaat-saat akhir) dan ULA (9W2 dlm proses mcmc).

Penyertaan masih dibuka kepada mana-mana stesen tempatan yang ingin menyertai Ops tersebut tanpa dikenakan sebarang bayaran.

Para peserta yang ingin bersama dalam Ops Tengas 4 ini diingat supaya menyediakan kelengkapan diri - seperti pakaian yang sesuai untuk Jungle Tracking, makanan dan sila bawa bersama - sekiranya ada Jala (menangkap ikan) atau kuda besi .

Semua peserta akan berkumpulan di base 9W2DJJ di kampung jeliang pada jam 09.00 dan dijadual keluar dari Lata pada jam 04.00 petang.

No comments:

Pengiklanan