NUFFNANG Ads

Wednesday, September 2, 2009

Ole - Ole Dari Canada

New french fest 2009


New french festival yang baru berakhir, aku rasa cam kurang aje festival ni tahun ni sebab selalu kat park motmorency, selalu ada pentas musikal quebecois, lepas tu perhimpunan persatuan nama keluarga, lepas tu sentiasa ada persembahan... tahun ni park tu kosong... lepas tu kat market selalu banyak gerai jual makanan, tahun ni tidak... Inikan festival kegemaran aku, jadi tahulah aku bezanya antara tahun ini dan tahun tahun lepas..


Mamat ni, malu aku nak memandang, dia pakai tu cuma tutup depan belakang aje, bukan tutup habis pun sebab kiri kanan terbukak, tak pakai seluar dalam lak tu, excident memandang jadi taulah aku dia tak pakai seluar dalam (betul excident tau bukan aku iya nak tenguk :)), ngeri aku tenguk nasib baik bukan bulan posa lagi..



Semalam aku tulis kami ke amsterdam dulu selepas paris, tapi encik B aku kekadang cakap cam k***ng (Ampunkan aku, ini cuma peribahasa aje), pagi ni B balik keja malam terus kata kita pegi budapest pulak, angin aku, berapa kali aku nak kena tukar jadual da... nasib baik konpem kalini sebab kami beli plane ticket paris - budapest online dan terus booking hotel sekali.


Perhatian:
Blogger/penulisnya adalah seperti berikut;


Qui ĂȘtes-vous ?

Ma photo

KAMI ialah Chibi Maruko dan Encik B. KAMI menetap
di Quebec City, Canada. Encik B berasal dari Canada dan Chibi pula dari
Malaysia. Encik B seorang pekerja dan Chibi pula seorang pelajar. Encik B suka
makan, Chibi suka masak... Sekian tentang KAMI. Malaysian in Quebec City.

No comments:

Pengiklanan